İletişim Şikayet ve Çözüm Süreci Müşteri Memnuniyeti Politikamız kapsamında siz müşterilerimizin şikayetleri sistematik bir şekilde gizlilik ilkesine uygun bir şekilde değerlendirilir ve çözüm sonucu en kısa sürede tarafınıza iletilir. Müşteri Şube, Çağrı Merkezi, Sosyal Paylaşım Siteleri, Şikayet Siteleri, Emlak Katılım İnternet Sitesi, Emlak Katılım Mobil Şube üzerinden bildirimini ücret ve komisyon ödemeden yapar. Çağrı merkezi üzerinden yapılan görüşmeler de, görüşme süresine ait ücretler operatör firmanın belirlediği tarife ücretidir. Müşteriye e-posta ile talebin alındığı bilgisinin iletilmesi Gelen talebin karşılanarak değerlendirmeye alınması Talep konusunun incelenmesi Talebin çözümlenebilmesi için gerekli şube, Genel Müdürlük birimleri veya müşteri ile irtibata geçilmesi Araştırma sonucu müşteriye verilecek cevabın hazırlanması Müşteriye, bildirim yaparken belirttiği dönüş kanalından çözüm sonucunun iletilmesi Talebin kapatılması Bildirim sonuçlandırıldı.